باحال دانلود

دانلود باحال ترین های اینترنت

دانلود باحال ترین های اینترنت

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 12 Final + Portable

Internet Download Manager 6.23 Build 12 Retail Final + Portable یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدید ترین ورژن نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager را دانلود و دریافت نمایید.

Search Results دانلود کرک IDM جدید برای Internet Download Manager 6.23

 

نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager یا IDM یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت است، اما اکثر کاربران برای کرک کردن این نرم افزار به مشکل برمی خورند.راه حل این مشکل استفاده از نرم افزار IDM Cracker Tool است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام نسخه های نرم افزار IDM را کرک نمایید و بدون سریال نامبر با آن کار کنید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی نسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس، نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار، یک پچ جدا داشته باشد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار کرک IDM را و دانلود دریافت نمایید.

 

آموزش جامع روت گوشی و تبلت اندرویدی

Root-Any-Android-Device











بهترین و کارامدترین برنامه های روت گوشی و تبلت اندرویدی را در این پست معرفی میکنیم. اکثر اپلیکیشنها و برنامه های ذکر شده قبلا بررسی شده‌اند در این مقاله مجموعه ای از بهترین آنها را گرداوری کرده ایم تا کاربران گرامی دسترسی راحتتری داشته باشند. در ادامه توضیحات کلی در مورد عمل روت کردن و معایب و فواید اینکار میپردازیم

دانلود iRoot ساده ترین روش روت

iroot-AndroidZoom-ir

برنامه iRoot یکی از قدرتمندترین و ساده ترین اپلیکیشنهای روت برای تمامی گوشی و تبلت های اندرویدی است. کافیست دیوایس اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل کنید iroot قادر است با یک کلیک و در کمتر از 1 دقیقه دستگاه شما را روت کند. iRoot ورژن جدید برنامه محبوب Vroot است که تیم چینی Mgyun آنرا طراحی و تولید کرده است.