باحال دانلود

دانلود باحال ترین های اینترنت

دانلود باحال ترین های اینترنت

Search Results دانلود کرک IDM جدید برای Internet Download Manager 6.23

 

نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager یا IDM یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت است، اما اکثر کاربران برای کرک کردن این نرم افزار به مشکل برمی خورند.راه حل این مشکل استفاده از نرم افزار IDM Cracker Tool است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام نسخه های نرم افزار IDM را کرک نمایید و بدون سریال نامبر با آن کار کنید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی نسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس، نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار، یک پچ جدا داشته باشد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار کرک IDM را و دانلود دریافت نمایید.

 

ش کرک کردن:

برای پچ کردن ابتدا باید:

–    با استفاده از کلیدهای CTRL + ALT + DELETE به بخش Processes در Task Manager رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را ببندید. (اگر IDMan.exe در حال اجرا نبود یعنی وجود نداشت به مرحله بعد بروید )

–    فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و ابتدا کلید Patch رو بزنید. سپس نام و فامیل دلخواه خود را وارد نمایید.

–   از آپدیت نمودن نرم افزار IDM مطلقاً خودداری کنید تا نرم افزار از کار نیافتد!

 

توجه:

–   در صورت مشکل با پچ کردن نسخه جدید IDM ، قبل از نصب نسخه جدید حتما نسخه قبلی رو توسط نرم افزارهای Uninstaller حذف نمایید، سپس اقدام به نصب نسخه جدید بفرمایید.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 0.5 مگا بایت

دانلود دانلود کرک IDM جدید

دانلود دانلود Internet Download Manager

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 


راهنمای دانلودگزارش نسخه جدیدخـرابی لینـکمشاهده QR
  • Sina moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی